sâmbătă, 31 decembrie 2011

Un titlu nu prea lung pentru o postare plictisitoare despre 2012.

REVELIONUL E DE CACAT! Pe langa faptul ca mi-l petrec acasa, mai e de cacat fiindca azi trebuia sa fac ceva maret. Ceva provocator. Ceva strigator la cer. Ceva uimitor. Pe naiba, azi trebuia sa fac dracului ceva, fie acel "ceva" mare, mic, provocator, banal, strigator la cer, ceva antonim cu strigator la cer, uimitor sau iar banal. Si aveam de gand sa fac ceva, numai ca, ca deobicei, planurile mi-au fost date peste cap. Vreti sa stiti ce planuri? Nu va spun, va las sa fierbeti in curiozitate. Mda, care curiozitate, oricum nimeni nu mai da de mult un rahat pe ce debitez eu acilisa. Asa, revenind. Aveam planul perfect de a petrece un revelion de vis, fie el si acasa, dar impacat mental, sufleteste, trupeste, si cum naiba mai poate fi impacat un om. Impacat frumos, impacat urat, impacat de voie, impacat cu forta...impacat cu faptul ca e urat si prost. Dar, fara sa am nicio vina, fara sa stiu macar, [acest plan al meu depindea de un cineva], am fost lasat cu ochii-n soare. Bine, nu e prima data. Dar azi, m-am simtit aiurea, rau de tot. Nu vreau sa exagerez cand zic ca asteptam momentul asta de luni bune. Deci, asteptam momentul asta de luni bune, fara sa exagerez. Nu a fost sa fie. Bine, oricum, nu inteleg de ce ma razbun eu revelion, anul nou, sau 2012 care nu au nicio vina. Putin imi pasa...rectific, nu imi pasa deloc. Cat timp am pe cine/ce sa ma razbun, e bine. Totusi, exista o portita de scapare. Ziua de maine. Maine o sa fie o zi perfecta. Bine, dintr-o zi perfecta se poate transforma in cea mai de cacat zi, dar oricum, mare faza. Si asa eu am mai mult zile de cacat decat zile faine, asa ca...sunt obisnuit. Dar, MACAR maine sa fie o zi "jmekera". Mda, sunt sigur ca nu va fi. Niciodata cand imi doresc ceva CU ADEVARAT primesc doar partial, sau deloc. E, asta-i viata...cel putin a mea, asta e. Bai, nu vreau sa o lungesc prea mult. Vreau sa va urez...imi ziceti voi ce sa va urez, si promit eu ca va urez. De blogging, in 2012 sper sa ma tin mai bine. Oricum, cred ca ati observat, am cam schimbat blogul din unul extrem de plictisitor, intr-unul putin mai interesant. Deci, fie ca 2012 sa fie anu-n care va pierdeti virginitatea, va imbatati ca porcii, si toate alea...hai, la multi ani!

5 comentarii:

  1. Nu trebuie sa privesti toate lucrurile cu pesimism (desi recunosc ca si eu fac urat cand sunt lasata cu "ochii-n soare"). E anul nou totusi, macar acum sa avem iluzia, chiar si ea falsa, ca lucrurile vor fi mult mai bine de acum incolo. Poate mai incolo o sa-ti para rau ca nu gandesti putin mai pozitiv. Zic si eu... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @innocent phantom Nu sunt pesimist, sunt realist.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah..Si eu care credeam ca te-ai distrat pe cinste..

    RăspundețiȘtergere
  4. Naspa, stiu cum e...
    Asa-s si eu, cand imi doresc ceva cu adevarat, sigur nu mi se intampla...

    RăspundețiȘtergere