luni, 19 decembrie 2011

Megadeth - Youthanasia

Am ascultat albumul asta de vreo 40 de ori, ii stiu versurile, riffurile, solo-urile, bridge-urile, pana si durata fiecarei melodii pe de rost. Mi s-a parut un album genial de la Megadeth [il am in original...nu rezistam fara sa ma laud putin]. E primul album in care nu s-a recunoscut originalitatea thrash-ului. Daca Countdown to extinction a avut o tentativa de renuntare la thrash, tot s-a recunoscut putin. In schimb, Youthanasia nu are aproape DELOC thrash in el. Si e destul de ciudat sa imi placa atat de mult ca nu are parti thrash, deoarece thrash-ul e genul meu preferat. Da, recunosc, nu e albumul meu preferat de la Megadeth, preferatul e Rust in Peace, un album genial. Cred ca cea mai cunoscuta piesa de pe el e A tout le monde [mi se pare normal, fiind una din cele mai faine de la Megadeth]. Aveti aici tracklistul :
1. Reckoning Day
2. Train of Consequences
3. Addicted to Chaos
4. A Tout le Monde
5. Elysian Fields
6. The Killling Road
7. Blood of Heroes
8. Family Tree
9. Youthanasia
10. I Thought I Knew It All
11. Black Curtains
12. Victory
Albumul se afla pe pagina mea de youtube, si inca cateva.

Un comentariu:

  1. Eu am primit azi Th1rt3en-ul și l-am ascultat de 3 ori până acum - mi se pare o întoarcere extrem de epică a grupului Megadeth, cu siguranță unul din cele mai bune albume ale trupei (cel puțin din mileniul ăsta).

    RăspundețiȘtergere