vineri, 19 august 2011

Poze HDR

    Acum cateva saptamani am aflat despre pozele HDR (High Dynamic Range parca :-?). Curios sa vad cum as putea sa fac astfel de poze, am gasit pe internet ca trebuie sa am 3 (sau 5) poze facute din aceiasi pozitie, dar cu exposure-ul diferit (ex.: -2, 0, +2). Asaaa...continuam. Ai nevoie de programul Photomatix (sau Photoshop, dar nu stiu cum sa le transform in poze HDR in acesta). Deschizi programul Photomatix, selectezi toate 3 (sau 5) fotografiile si le bagi in program. Se va deschide o fereastra cu 2 optiuni (Merge for HDR, si inca una pe care nu o tin minte). Dai click pe Merge for HDR, dai accept la toate tampeniile alea si dupa astepti sa iti transforme pozele intr-una singura.

2 comentarii:

  1. @nic(inima)le Momentan nu, fiindca am nevoie de un triped, obiect pe care din pacate nu il detin. Dar promit ca atunci cand voi avea unul am sa postez niste poze HDR

    RăspundețiȘtergere