miercuri, 7 septembrie 2011

Provocare 1.

Da. Prima provocare vine din partea lui innocent phantom:
So, sa iti dau si eu o provocare . . sa iti vopsesti unghiile in negru(nu stiu de ce, parca arata mai bine la baieti negru'pe unghii). :) Vreau si dovada:))), poate o poza pusa pe blog.
Bine, de fapt e a doua, dar prima dusa la bun sfarsit. Nu am oja neagra (mama nu are), dar am gasit ceva destul de intunecat...e un rosu inchis cred.
Scuzati-ma, dar chiar nu stiu sa ma dau cu oja (nici nu vreau sa invat). Abia astept alte provocari, sa vad cum si-ar dori altii sa ma fac de cacao. Ma tem ca de-acum blogu' nu va mai avea nici o postare serioasa...Asta e, merge si asa.
Aplaudati maimuta!

3 comentarii:

  1. Thanks, thanks=))). Nici eu nu ma stiu da bine cu oja (desi fac asta destul de des:)) ).

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) Lasa ca te-ai dat mai bine decat altii (nu dau nume) Aprpo, e una dintre cele mai tari si in acelasi timp...neobisnuite ideei pt articole:)) Abia astept sa vad ce provocari mai primesti 8-> (eu nu dau ca nu am inspiratie si nu vreau sa ma iei la injuraturi :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Posteaza o inregistrare cu tine cantand imnul Romaniei.

    RăspundețiȘtergere